Zwarte volvo S40 gezocht Roeselare en omstreken‏ | ||
Laatste post: 2009-07-02, 22:13 - 497 keer bekeken |
||
| ||
Ik weet niet of mijn oproep hier thuis hoort.. maar goed.
Zondagmorgen 28 juni om 5u30 heeft iemand met een zwarte (donkere) Volvo S40 mij aangereden op het kruispunt van de Meensesteenweg en de Rijksweg te Roeselare. Helaas heeft hij vluchtmisdrijf gepleegd. Een jongeman van ongeveer tussen de 28 en 35 jaar, ongeveer 1m75, slank en zwart kort haar heeft nog uitgestapt en tegen mij komen praten. Toen ik zei dat ik de politie er wilde bij halen zei hij me, ok ik haal mijn papieren uit de wagen. Terwijl ik mijn gsm uit de wagen haalde is hij er vandoor gereden. Ik heb jammergenoeg zijn nummerplaat niet kunnen zien. Getuigen die hem nog op de Rijksweg hebben zien rijden wisten te vertellen dat deze wagen schade heeft aan de linkervoorzijde, voorkant (koplamp, motorkap, bumper). Mijn wagen was net afbetaald maar nu pertotal. Ik weet het is zoeken naar een spel in een hooiberg maar dit is mijn enige en laatste hoop hem via deze weg nog te vinden, het gaat hier trouwens over geen klein blutsje en ik ben ten einde raad. Mochten jullie willen uitkijken of als iemand hierover iets verneemt mij aub te willen verwittigen. | ||